miercuri, 23 iulie 2014

Oje vechi și îngroșate? Scoate-le din sertar! [Tutorial]

Sunt CONVINSĂ că orice femeie are măcar o sticluță cu ojă deja îngroșată, care nu se mai aplică deloc frumos pe unghii. Ce ne facem atunci când avem mai multe oje în situația asta și nu ne putem despărți de ele? Știți și voi: culoarea aceea îmi place prea mult ca să o arunc, oja aceasta poate mai e totuși bună de ceva, cealaltă am cumpărat-o în ceva excursie, nu pot să o arunc, cu oja din celelalte sticluțe vreau să obțin o nouă culoare, pe cealaltă o să o subțiez eu într-o zi...
Și zilele trec. Iar atunci când ne așezăm la măsuță pentru a ne face manichiura, întindem mâna spre o ojă proaspătă, care se întinde ușor și se usucă repede. Sau spre una din cele 5 oje cumpărate ieri. 
 Vă regăsiți în această povestioară sau doar eu pățesc așa? :)

Și uite așa colecția noastră crește, crește, crește, iar noi nu aruncăm mai nimic.
De aceea, astăzi vă propun o manichiură care oferă ojelor îmbătrânite o ultimă șansă de a supraviețui!









Combinațiile de culori pot să varieze, în funcție de preferințe și de ce aveți acasă.
Mie mi-a plăcut în mod deosebit efectul obținut pe ultimele 2 degete.

Ați purta așa ceva?
Voi ce faceți cu ojele îngroșate? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu