vineri, 25 iulie 2014

METALLIC nail art using EYE SHADOWS! [Tutorial - Challenge]

În urmă cu 4 ani, când mi-am cumpărat celebra paletă cu 120 culori de la Fraulein 38, eram în culmea fericirii și eram absolut convinsă că voi folosi toate pastiluțele colorate în machiajele mele. Ei bine, am ajuns destul de rapid la concluzia că anumite culori pur și simplu nu se potrivesc tenului meu, nici măcar pentru un machiaj fantasy. Și pentru că numărul paletelor și fardurilor mele a crescut considerabil, paleta a rămas pierdută în dulpurile pe care nimeni nu le mai deschide, iar 50% din pastilele sale sunt încă neatinse
.
Ei bine, zilele trecute mă gândeam că a fost o investiție negândită, niște bani prost investiți, dar totuși mi-ar veni greu să o arunc...

Astăzi, fiind Beauty Friday, m-am așezat la măsuța de machiaj, mi-am pregătit camera, trepiedul, bancul de lucru, dar încă nu știam ce manichiură îmi voi face. Mi-am amintit brusc de paleta de farduri și am trecut la treabă.
Este pentru prima dată când încerc așa ceva!
Efectul obținut îmi place mult de tot, deși pentru a purta așa ceva în viața de zi cu zi mi-aș picta toate unghiile în aceleași culori.
Ce vedeți voi în clip, curcubeul de pe mâna mea stângă, este demonstrativ.
Pe viitor voi încerca alte manichiuri cu farduri, deja mi-au venit multe, multe idei în minte!

Mai trebuie perfecționată puțin tehnica, dar pentru ceva realizat pentru prima oară, spontan, eu sunt mulțumită de cum a ieșit!




[Voi reveni cu mai multe fotografii, soarele m-a abandonat mult prea devreme]
Ați încerca așa ceva? :o)

Love, 
A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu